10 korisnih savjeta za dobar odabir uredskog namještaja

Kako odabrati uredski namještaj? ‒ 10 korisnih savjeta

Selite li se u novi ured ili želite renovirati stari? Priznajete si da vam je uredski namještaj nakon toliko godina već pomalo dosadio i da je stvarno demode. Više nije dostatan za vaše potrebe i ne uklapa se u novi poslovni interijer. Vrijeme je za kupnju novog. Kako odabrati uredski namještaj koji će vam još dugo služiti i zadovoljiti vaše potrebe ‒ estetiku i funkcionalnost?

Uredski namještaj je ono što prvo primijetimo pri ulasku u neku tvrtku ili ured. Zato je važno da je ugodan za oko. No ono što je jednako tako važno, ako ne i važnije, jest njegova funkcionalnost. Kao tvrtka koja se usko specijalizirala za proizvodnju i prodaju kvalitetnog uredskog namještaja, savjetujemo neodlučnim kupcima na što trebaju pripaziti kod odabira namještaja. Praksa je pokazala što ljudi najčešće pitaju, ali isto tako, u čemu najviše griješe kad kupuju namještaj.

Donosimo vam 10 korisnih savjeta za odabir optimalnog namještaja za: tvrtku, ured, ordinaciju, kozmetički salon, konferencijsku salu, salu za sastanke…

10 korisnih savjeta za dobar odabir uredskog namještaja

1. Ne štedite na kvaliteti

Želite li kvalitetnu uredsku stolicu i stol, računajte na nešto višu cijenu. Ne plaćate samo ime (poznati brend) koji stoji iza pojedine stolice, stola, komode, ormara, već sve ono što stoji iza tog brenda, a to su:

vrhunska kvaliteta izvedbe

kvaliteta materijala

originalan dizajn vodećih svjetskih dizajnera namještaja.

2. Kupujte namještaj po mjeri.

Uzmite metar u ruke i dobro izmjerite svoj interijer. Skicirajte ga ili odnesite gotov tlocrt u salon namještaja. Posavjetujte se s prodajnim savjetnicima. Objasnite im čime se vaša tvrtka bavi, iznesite svoje želje (vrstu materijala, boju namještaja, preferirate li ovalni, okrugli ili pravokutni stol, tapecirane uredske fotelje od tkanine ili od umjetne/prave kože, visoke ili niske ormare i slično). Budući da vrhunski saloni namještaja poput SIDEASA imaju mnogo veći izbor namještaja nego što se nalazi u samom showroomu, na temelju vaših naputaka i želja, prodajni savjetnici pokazat će vam namještaj u salonu ali i namještaj iz kataloga koji odgovara vašim potrebama.

Kako odabrati uredski namještaj? ‒ 10 korisnih savjeta

3. Birajte brendove/tvrtke koje mogu prilagoditi, montirati i postaviti namještaj u vaš poslovni prostor.

Vrhunski brendovi vrlo lako prilagođavaju svoj namještaj dimenzijama različitih prostora. Kolekcije namještaja, osim radnih stolica i stolova, imaju ormare za pohranu stvari, komode, ormariće i zidne police. U sklopu tvrtki postoje odjeli u kojima rade stolari koji namještaj mogu izraditi po mjeri, što je ogromna prednost, pogotovo ako imate ured jako malih dimenzija ili poslovni prostor neke druge vrste u potkrovlju.

4. Neka vam ključ vodilja bude zdravlje.

Preporučujemo vam da prije svega gledate na kvalitetu materijala i izvedbe te na ergonomičnost uredskih stolica, fotelja, konferencijskih stolica i radnih stolova. Ako nisu prilagođeni anatomiji ljudskog tijela i nemaju mehanizme koji se mogu podešavati prema individualnim potrebama, dugotrajan dnevni rad neće biti ugodan. Zaposlenici će sve češće odlaziti na stanku zbog poteškoća u vratu, kralježnici i ramenima. Zaredat će bolovanja zbog spomenutih problema, što će se negativno odraziti na financije, organizaciju rada i produktivnost radnog kolektiva.

Ergonomski prilagođen namještaj odgovara na vaše potrebe i pruža vam udobnost sjedenja, pisanja, tipkanja na tipkovnici, odlaganja i slaganja dokumentacije… Naime, tek kada tijekom višesatnog sjedenja za radnim stolom ne osjećamo bol ili nelagodu, možemo se u potpunosti usredotočiti na posao te brže i učinkovitije izvršavati svoje zadaće. Kao što je kod uredske stolice preporučljivo da ima mehanizam za podizanje i spuštanje kako bi se prilagodila visini osobe, isto je preporučljivo i za uredski stol. Poželjno je da se i on može podizati ili da mu se može nakositi radna površina kako bi se prilagodio potrebama osobe koja katkad treba raditi u sjedećem položaju, a katkad u stojećem, kao što je slučaj kod arhitekata ili građevinskih inženjera.

5. Razmišljajte unaprijed, gledajte u dalju budućnost.

Preporučujemo vam da prije svega gledate na kvalitetu materijala i izvedbe te na ergonomičnost uredskih stolica, fotelja, konferencijskih stolica i radnih stolova. Ako nisu prilagođeni anatomiji ljudskog tijela i nemaju mehanizme koji se mogu podešavati prema individualnim potrebama, dugotrajan dnevni rad neće biti ugodan. Zaposlenici će sve češće odlaziti na stanku zbog poteškoća u vratu, kralježnici i ramenima. Zaredat će bolovanja zbog spomenutih problema, što će se negativno odraziti na financije, organizaciju rada i produktivnost radnog kolektiva.

Kako odabrati uredski namještaj? ‒ 10 korisnih savjeta

6. Pazite na vrstu materijala.

Izbor materijala također je važan. Što je materijal kvalitetniji i bolje obrađen, to će uredski namještaj duže služiti svojoj svrsi. Obratite pažnju na kvalitetu materijala od kojeg je namještaj izrađen. Udio vlage u uredskom namještaju ne bi smio prelaziti 12 %. U protivnom bi se drvo moglo iskriviti i deformirati. Ako naručujete namještaj za WC ili kupaonicu, izbjegavajte namještaj od lesonita. Birajte onaj od vlagootpornih ploča kako površina u kontaktu s vodom ne bi nabubrila i odlijepila se.

7. Prilagodite namještaj interijeru i svom brendu. Njegujte prepoznatljiv stil.

Određena vrsta materijala, kao i sam dizajn, daju karakter uredskom namještaju i šarm poslovnom prostoru. Važno je znati kakav stil želite: moderan, retro, minimalistički, industrijski, shabby chic ili nešto drugo. Sve ovisi o vašem brendu, čime se bavite i kakav dojam želite ostaviti. Marketinške agencije preferiraju ili vrlo moderan dizajn ili industrijski stil. U gradskim i državnim institucijama ili odvjetničkim uredima preporučuju se minimalizam i neutralne boje koje ne odvlače pažnju od posla.

8. Manje je više.

Radite li u arhitektonskom ili odvjetničkom uredu, državnoj ili gradskoj instituciji, preporučujemo vam praktičan, minimalistički, moderno dizajnirani uredski namještaj bez suvišnih detalja poput kičastih ručkica. Uostalom, u svijetu poslovnog dizajna i uređivanja interijera već nekoliko godina vlada estetika minimalizma, koju i mi u Sideasu njegujemo.

9. Ne robujte strogo trendovima.

Birajte svevremenski, moderni, minimalistički dizajniran namještaj ugodnih neutralnih boja koji će i nakon dvadesetak godina izgledati lijepo i atraktivno. Dovoljno je nakon nekog vremena samo osvježiti zidove novom bojom ili novom nijansom stare boje te eventualno promijeniti neke detalje. Ako ste odabrali kvalitetan minimalistički namještaj poput onog koji nudimo u SIDEASU, napravit ćete najbolji odabir jer ćete ga moći koristiti još jako dugo. I nakon mnogo godina bit će IN jer nudimo bezvremenski dizajn.

10. Birajte namještaj koji se lagano održava i čisti.

Namještaj na kojem se brzo i lako pojavljuju mrlje od prsta i hrane i koji se teško čisti nije preporučljiv za radne stolove i ostali namještaj s kojim smo stalno u kontaktu. Danas se nude sofisticirani uredski komadi namještaja izrađeni od materijala koji se lako održavaju. Dovoljno je imati mekanu krpu i prebrisati površine. Proizvođač na deklaraciji daje upute koja se sredstva mogu koristiti za dezinfekciju radnih površina, što je jako važno, pogotovo kod uredskog namještaja u javnim zdravstvenim ustanovama i privatnim poliklinikama. Iskustvo rada u pandemiji naučilo nas je da su nečiste radne površine žarišta infekcije među zaposlenicima. Stoga, kada birate uredski namještaj, nemojte zaboraviti ni ovu važnu stavku.

Posjetite našu web stranicu i odaberite namještaj po mjeri svog poslovanja, a ako imate nedoumica, potražite nas u showroomu. Naši prodajni savjetnici stoje vam na usluzi. Savjetovat će vam kako odabrati uredski namještaj koji će zadovoljiti vaše potrebe i želje, namještaj koji će najviše odgovarati vašem interijeru i stilu uređenja koji preferirate.